قتل دردناک پسر بچه 6 ساله در اتاق وحشت !

پسربچه 6 ساله‌ای در فیلادلفیا در اثر شكنجه‌های هولناك پدر و مادر سنگدلش در وضعیت رقت‌انگیزی تسلیم مرگ شد.

به گزارش تکناز این زوج بی‌رحم، پسربچه خردسال را بدون هیچ‌گونه امكانات رفاهی و تنها با یك تشك با لایه پلاستیكی در اتاقی زندانی كرده بودند و حتی اجازه دستشویی رفتن نیز به او نمی‌دادند.

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 / 9 / 1392برچسب:حوادث,بچه,مرگ,سنگدل,پدر,مادر, ] [ 1:34 ] [ sam ]
[ ]

تاثیرمذاکرات ژنو بر قیمت گوشی ها

به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، طی روز گذشته و امروز، گاه برخی از مشتریان بازار موبایل در خرید گوشی مورد علاقه خود ناکام مانده‌اند که به گفته مسئولان صنف موبایل فروشان این امر ریشه در نتایج مذاکرات اخیر دارد.

 


ادامه مطلب
[ ]

دختر میخواید یا پسر

کتاب «دختر می خواهید یا پسر؟» با عنوان فرعی «جنسیت فرزند خود را انتخاب کنیم» نوشته هیزل فیلیپز و تسا هیلتون و با ترجمه فرزانه کریمی توسط انتشارات قدیانی منتشر شده و جزء آثار پرمخاطب این ناشر در مجموعه «بهتر زیستن» است.
در پشت جلد این کتاب که در 14 بخش تنظیم شده، آمده است: « پسر یا دختر؟ ایا چنین انتخابی میسر است؟ چه چیزی جنس کودک شما را تعیین می کند؟ آیا این مساله با سلامتی، غذاهایی که می خورید یا عامل دیگری ارتباط دارد؟ ایا دختر یا پسر بودن کودک یک شانس است؟
علم چه پاسخی دارد؟
هیزل فیلیپز دو دختر داشت و بسیار مشتاق بود که فرزند سومش پسر باشد. هیزل با فکر و برنامه ریزی دقیق، به شیوه ای طبیعی و موفق دست یافت که او را به خواسته اش رساند. بسیاری از خانواده های دیگر نیز روش هیزل را به کار برده و به نتیجه دلخواهشان دست یافته اند. شما هم می توانید این کتاب را خوانید و علاوه بر اطلاعات متنوع آن درباره باروری و عوامل تعیین کننده جنس، با روش او اشنا شوید. این روش کاملا طبیعی است.»
ادامه ی مطلب ...

 


ادامه مطلب