بازی

بازی

 

بازی Tomb Raider 2013 یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن در سراسر جهان می باشد . بازی Tomb Raider 2013 باز هم با مراحل همیشه جذاب و فکری خود بازگشته ، اما این بار با گرافیکی خیره کننده تر از قبل و ویژگی های منحصر به فرد دیگر . بازی Tomb Raider 2013 پانزدهمین نسخه از سری بازی های Tomb Raider است که توسط شرکت Crystal Dynamics و با همکاری شرکت بازی سازی معتبر و بزرگ Square Enix تولید شده است .

بازی Tomb Raider 2013 گیم پلی زیبای دارد و در آن شما نیمی از مراحل را در درگیری با انسان ها و نیمی دیگر را با حیوانات سپری میکنید ، صداگذاری فوق العاده شنیدنی و حرفه ای کار شده است و یکی از نکات مثبت بازی به شمار میرود ، همچنین اصلی ترین ویژگی بازی بدون شک گرافیک آن است که حرفی برای گفتن نمی گذارد ، جزئیات آنقدر با دقت کار شده اند که گاهی در میان مراحل بازی دوست دارید تا فقط در یک نقطه ایستاده و مناظر را تماشا کنید !

و اما داستان بازی که همیشه در بازی های Tomb Raider یکی از نکات برجسته ی آن بود است . داستان از آن جا شروع می شود که لارای جوان با کشتی به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند . مقصد او جزیره زیبای است که در نزدیکی سواحل کشور ژاپن در نقشه مشخص شده است . همه چیز خوب پیش میرود که ناگهان مقصد تغییر می کند ، طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند . حال شما زخمی و وحشت زده در مکانی قرار دارید که هیچ شناختی از آن ندارید و خطرات بسیاری در کمین شماست . پس خود را برای تجربه ی نبرد های فوق العاده در بازی Tomb Raider 2013 آماده کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Tomb Raider 2013 نسخه کم حجم بلک باکس را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

تصاویری از محیط بازی

 


 

حداقل سیستم مورد نیاز اجرای بازی

 

OS: Windows XP® (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® ۷ (SP1) / Windows® ۸
CPU: Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz or AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000 – Core i5 2.66
RAM: 1GB | 2GB for Vista (3GB Recommended
VGA: ATI Radeon™ HD 2600 Pro or better NVIDIA® GeForce® ۸۶۰۰ GS or better – graphic card 1 GB (GeForce GTX 480 or better)
HDD: 10 GB HDD
DirectX: 9.0c

 

حجم: ۶.۶ گیگا بایت

 دانلود: دانلود بازی Tomb Raider 2013 پارت ۱

دانلود: دانلود بازی Tomb Raider 2013 پارت ۲ 

 دانلود: دانلود بازی Tomb Raider 2013 پارت ۳

دانلود: دانلود بازی Tomb Raider 2013 پارت ۴

دانلود: دانلود بازی Tomb Raider 2013 پارت ۵ 

دانلود: دانلود بازی Tomb Raider 2013 پارت ۶

دانلود: دانلود بازی Tomb Raider 2013 پارت ۷ 

رمز: www.yasdl.com

 منبع: یاس دانلود

 


[ چهار شنبه 4 / 6 / 1392برچسب:بازی,کامبیوتر,دانلود,game,رایگان,سالار,باحال,tomb raider,تامب, ] [ 22:1 ] [ sam ]
[ ]